تدوینگر : عباس مجرد
فرزندان اولویت اصلی مادران هستند. بهطوریکه آنها همواره دغدغه رشد و موفقیت کودکانشان را دارند. فلسفه برند اٌمو این است که مادران اجازه دهند کودکانشان با انجام فعالیتهای مختلف، زندگی را تجربه کنند و اجازه ندهند کثیف شدن و لکه شدن لباسهای کودکان مانع این کار بشود. چون اٌمو با قدرت لکهبری موثر خود تمامی این لکهها را پاک خواهد کرد. البته کانسپت اٌمو تشویق به لکه شدن یا کثیف شدن نیست بلکه ارائه راهحلی موثر برای لکههایی است که در جریان بازی و فعالیتهای کودکان ایجاد میشود. در همین راستا و در ادامه کمپین دیجیتال امو، آژانس تبلیغاتی بادکوبه ویدیویی با هدف انتشار در شبکههای اجتماعی و با حضور هنرمندان صاحبنام تولید و منتشر کرده است.
—————-
مادران اجازه تجربه زندگی به کودکانشان بدهند. هرچند در این تجربه ممکن است لکه ایجاد شود و بچهها کثیف شوند. در نتیجه هدف این کمپین این است که مادران به لکهها آری بگویند و اجازه انجام فعالیتهای مختلف و کسب تجربه را به فرزندانشان بدون دغدغه نسبت به کثیف شدن کودکانشان بدهند.
همچنین از دیگر اهداف این کمپین آشنایی با برند امو و ترغیب مخاطبان برای استفاده از محصولات امو است.